Ați putea spune că nu este cine știe ce poveste în spatele a trei dj. Dar când povestea lor se poate rezuma în trei cuvinte “Vive le vieux”, lucrurile încep să fie interesante.
În jeanși și adidași, cei trei Bon Entendeur arată mai mult ca studenții din anul trei de la ASE. Pentru ei, totul a început cu un canal YouTube obișnuit. Pierre și Arnaud publicau melodii pe canalul lor, fără a avea drepturile. Site-ul le blocha, așa că ei fac un blog cu link-uri SoundCloud. Link-urile devin playlist-uri, playlist-urile mixtape și așa munca lor ajunge să se propage cu o rapiditate nebănuită.
Primul, lansat în 2013 cu vocea lui Dominique Strauss-Kahn care explică afacerea Sofitel, are 630.000 de ascultări pe SoundCloud. Bazându-se pe succesul lor, au continuat cu Depardieu, De Gaulle, Cantona, Jacques Chirac, Jean Dujardin … Replicile cult și interviurile de arhivă pe care le-au amestecat cu melodii au acumulat 50 de milioane clicuri (între YouTube, SoundCloud, Dailymotion și aplicația pe care au creat-o).
Ăsta a fost începutul. Monaco și restul pieselor de pe “Aller-retour” sunt urmarea.